سوالات متداول

سوالات متداول

1. شماره مجازی ها کار میکنند؟ یا بعد از پرداخت شماره مجازی رو بهمون میدید یا بلاک میشیم و یا دیگه توی سایت کاری نمیشه انجام داد!؟

متاسفانه بعضی از دوستان هستند که میان و میگن شماره مجازی میفروشیم. ولی بعد اینکه کاربر یا مشتری پرداخت رو انجام میده یا بهش شماره الکی میدن، یا کلا بعد پرداخت اگه آیدی تلگرام داده باشن بلاک میکنن اگر هم که طریق سایت بوده باشه بعد پرداخت اتفاق خاصی نمیفته و دیگه کاری هم ازتون برنمیاد. توی بعضی مواقع هم میان و شماره رو میدن به طرف و بعد همون شماره رو به یکی دیگه هم میفروشن. خب شاید بگین که اشکالش کجاس؟ اول از همه اشکالش اینجاس که به حریم خصوصی شما به نوعی تعرض میشه. دوم اینکه اگر شما دقت نکنید و فرد دوم زودتر دست بکار بشه، میتونه شمارو از اکانت بندازه بیرون و کلا دیگه شماره مجازی میپره. اینجا ازین خبرا نیست. شماره ای که به شما فروخته میشه دیگه از لیست شماره های موجود حذف میشه. و دیگه قابل استفاده نیست.

 

2. اگه شماره ای که من خریدم از لیست شما حذف میشه ولی توی یه سرور دیگه باشه و یکی بخواد اونو استفاده بکنه چی؟

وقتی که شماره رو بهتون دادیم و شما وارد اکانت شدید، چند تا مرحله ی دیگه رو هم باهاتون همراهی میکنیم تا امنیت اکانت رو فراهم کنیم. بعد از اینکه اکانت رو امن و صحیح و سالم بهتون تحویل دادیم، کار ما تموم میشه ولی شما خودتون باید مواظب باشید که اطلاعات اکانتتون رو به کسی ندید که بعدا به مشکل نخورید.

 

3. چرا باید توی ثبت سفارش، اسم و فامیل رو بگیم؟

خیلیا نگران میشن ازینکه نام و نام خانوادگیشون رو در اختیارمون بزارن که بهشون کاملا حق میدم. توی تلگرام وقتی بهم پیام داده میشه بابت شماره مجازی، حجم پیام ها بالا میره و موقعی که بخوایم بهتون برای سفارشتون پیام بدیم به مشکل میخوریم. برای اینکه ازین مشکل جلوگیری بشه، اسم و فامیل شمارو توی تلگرام ثبت و ذخیره میکنیم (نیاز به شماره تماس نیست فقط نام و نام خانوادگی) تا توی مراحل بعدی راحت تر بتونیم پاسخگو باشیم.